Simple Beauty

Csináld Magad! - Farsangi sminktippek I.

2015. február 04. 15:38 - SimpleBeauty

norina_2_of_5_.jpg

Úgy döntöttem a héten továbbra is a báli, farsangi és karneváli témáknál maradunk a sminkelés területén. A napokban kezdődnek itthon is a nagy farsangi mulatságok, és a péntek- szombat esti „jelmezes” bulik.

Sokan kértétek már Halloweenre is, hogy mutassak néhány könnyen elkészíthető tippet. Így most is a segítségetekre leszek, a mai sminkem igazán nem volt egyszerű, mert ez volt anno a vizsgamunkám a sminkes vizsgámon. Mivel a tökéletességre és a szimmetriára törekedtem így igen lassan és hosszú gyakorlás után készült el a MŰ.

Otthoni elkészítés során egy könnyű leegyszerűsített változatot bárki könnyedén el tud készíteni. Váljunk akkor ma csodálatos „orchidea pillangóvá”.

  1.  Alapozzuk le az arcunkat. Saját bőrszínünknek megfelelő alapozó, korrektor és fixáló púder használatával!
  2.  Vegyünk kézbe egy lila szemceruzát és rajzoljuk fel a pillangó szárnyait. Én a meghosszabbított tusvonal folytatásaként rajzoltam meg a pillangó két alsó szárnyát, majd a felsőket a szemöldököt körülölelve alakítottam ki.
  3. Jöhet a színezés, különböző lila árnyalatokat használtam egészen a világostól a legsötétebbig. Ezek után különböző díszítéseket lehet alkalmazni. Flitterek, csillámok, kövek és egészen egyszerű festékpöttyök is szóba jöhetnek.
  4. Tusvonalat lila tussal kihúztam és a szemöldököt is átfestettem vele egy kicsit, hogy jobban beleolvadjon a művembe.
  5. Jöhet a pirosítás, halványrózsaszín pirosítóval éppen csak az arccsontra rakjunk egy kis ecsetnyi port és apró mozdulatokkal dolgozzuk el.
  6. A száj: Lila ceruzával kontúroztam, majd ombre módszerrel belülről kifelé haladva sötétítettem az árnyalaton!

Ha a szempilláitokat szeretnétek feldobni, akkor nyugodtan válasszatok egy soros műszempillát, ami ne legyen túl sűrű, hogy harmonikus maradjon az összkép.

Remélem, tetszik a mai „Csináld Magad!” sminktipp! Akik megpróbálkoznak az elkészítésükkel, küldjék el nekem emailben, vagy facebookon és a legjobbaknak egy kis meglepetéssel készülök! 

norina_5_of_5_.jpg

norina_3_of_5_.jpg

norina_1_of_5_.jpg

 

Képek: Puskás Dániel
Smink: Rosta Hanna
Haj: Földesi Tamás

Modell: Szilágyi Norina

Szólj hozzá!
Címkék: Beauty

A bejegyzés trackback címe:

https://simplebeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr107140843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása